Bilet do Sanoka na Mikołajki!

2010-12-05



W ostatnim tygodniu do Polski wreszcie zawitała tak upragniona przez wszystkich sympatyków ścigania na lodzie sroga zima. To niezawodny znak, że sanockie turnieje coraz bliżej. Przypominamy, że za pośrednictwem portalu www.eurobilet.com można nabywać bilety zarówno na rundę kwalifikacyjną do IMŚ (21.01.2011), jak i V ICE Racing Sanok Cup (22.01.2011). Ceny uległy nawet minimalnej obniżce w porównaniu z ubiegłym rokiem. Najtańsze wejściówki można dostać już od 10 zł. W sprzedaży znajdują się również pakiety VIP. Bilet na sanockie zawody będzie z pewnością wspaniałym prezentem na Mikołajki!

- Po internetowej sprzedaży widać, że bilety cieszą się zdecydowanie większym zainteresowaniem niż o tej samej porze w ubiegłym roku. Mamy mnóstwo zapytań z zagranicy. Ponownie na stadionie Błonie pojawią się zorganizowane grupy kibiców z Austrii i Holandii. Zakupy biletów dokonywane są z najróżniejszych miejsc na świecie – mówi Paweł Ruszkiewicz, główny organizator turnieju.

Przypominamy, że dzięki modernizacji sanockiego stadionu zawody obejrzy zdecydowanie większa liczba kibiców. Dyrektor sanockiego MOSiR-u, dr Damian Delekta ocenia, że pojemność obiektu zwiększy się o ok. 1,5 do 2 tysięcy miejsc. Poprawie ulegnie również komfort oglądania widowiska. Wały ziemne na przeciwległej prostej zapewnią dobrą widoczność z każdego punktu.



Nice Polska sponsorem generalnym reprezentacji Polski!
Firma Nice Polska po raz kolejny zdecydowała się na wsparcie promotorów ICE Racingu w Polsce i została sponsorem generalnym reprezentacji Polski w wyścigach motocyklowych na lodzie w sezonie 2010/2011! Już w ubiegłym sezonie kibice sportów motorowych mogli zauważyć elementy reklamowe lidera automatyki do bram i rolet w czasie sanockich turniejów oraz na kevlarach polskich zawodników. Przypominamy również, że w tym roku polska reprezentacja w klasycznym speedwayu wspierana przez Nice zdobyła złoty medal w rozgrywkach o Drużynowy Puchar Świata.

- Decyzja o przedłużeniu współpracy z promotorami ICE Racingu w Polsce to wyraz konsekwentnie realizowanej przez firmę Nice misji, której celem jest popularyzacja żużla w Polsce. Ice Racing jest niezwykle dynamicznie rozwijającą się dyscypliną, która wypełnia niedosyt kibiców czarnego sportu związany z brakiem imprez poza sezonem żużlowym. Lodowa odmiana speedwaya to niesamowite widowisko i cieszę się, że znalazła się w Polsce grupa osób zaangażowanych w promocję tego sportu. Odnoszę wrażenie, że po tegorocznym niewątpliwym sukcesie naszej żużlowej reprezentacji Polski w klasycznym żużlu, a także zwycięstwie Tomasza Golloba, grupa kibiców żużla - a przynamniej osób nim zainteresowanych - zdecydowanie wzrosła. Warto wykorzystać ten potencjał i promować żużel także w jego „zimowej” odmianie – mówi Adam Krużyński, dyrektor zarządzający Nice Polska. Sponsor reprezentacji polski to marka kojarzona w świadomości konsumentów już nie tylko wyłącznie z automatyką do bram, lecz także jako mecenas sportu. Przypominamy, że firma wspiera również wielu polskich żużlowców. Dzięki wydatnej pomocy Nice Jarosław Hampel osiągnął w minionym sezonie życiowy sukces, zdobywając tytuł Indywidualnego Wicemistrza Świata. Nice wspiera nie tylko doświadczonych polskich jeźdźców: Rafała Dobruckiego, Krzysztofa Kasprzaka czy Adriana Miedzińskiego, ale także największe nadzieje polskiego żużla: braci Przemysława i Piotra Pawlickich oraz Artura Mroczkę.

Innowacyjne podejście do sponsoringu zaowocowało wieloma ciekawymi projektami. To dzięki staraniom firmy telewidzowie mogli oglądać na antenie Telewizji Polskiej Kroniki Drużynowego Pucharu Świata; przeprowadzono także rozmaite konkursy z atrakcyjnymi nagrodami (m.in. plebiscyt na najlepszego reprezentanta Polski), a dla Partnerów Handlowych firmy organizowane były integracyjne wyjazdy na zawody żużlowe. Stworzenie linii oficjalnych gadżetów reprezentacji Polski było również pomysłem jej sponsora głównego.

Szerokie działania marketingowe obejmują nie tylko sport żużlowy. Nice doskonale rozumie zadania przedsiębiorstwa z zakresu CSR i od lat wspiera koszykarki miejscowego Lidera oraz piłkarzy Znicza. Dzięki tym działaniom firma uzyskała wizerunek wiarygodnego oraz przyjaznego partnera handlowego, a także dobrego pracodawcy. - Zaangażowanie w sponsoring lokalnych klubów to zupełnie inna skala działania niż w przypadku sponsoringu polskiej żużlowej kadry narodowej, jednak pobudki pozostają wciąż te same. Najważniejsze jest promowanie wydarzeń sportowych i wspieranie rozwoju młodych, ambitnych sportowców. A jeśli pojawia się sukces sportowy, dla sponsora to podwójna radość. Tak było chociażby z drużyną Lidera. Sukcesy i aspiracje koszykarek były wystarczającą przesłanką nawiązania współpracy z klubem. Dziewczyny jako Nice Lider Pruszków wywalczyły awans do ekstraklasy – w takich chwilach obecność logo na strojach ma marginalne znaczenie, jednak mamy świadomość, że w społeczności lokalnej budowanie pozytywnego wizerunku marki jest równie ważne – dodaje Adam Krużyński.

Firma Nice Polska Sp. z o.o. obecna na polskim rynku od 1996 roku, jest obecnie największym na rynku dostawcą inteligentnych,  kompleksowych systemów zarządzania automatyką domową. Nice posiada w swojej ofercie pełen asortyment automatów począwszy od automatyki do bram wjazdowych, garażowych, szlabanów ze sterowaniem radiowym po automatykę osłonową - siłowniki do rolet okiennych oraz markiz. Produkty Nice zapewniają użytkownikowi bezpieczeństwo i komfort a to, co wyróżnia je to najwyższa użyteczność, najnowocześniejsza technologia i unikalny design. Więcej informacji na temat firmy oraz prowadzonych przez nią przedsięwzięć można znaleźć na stronie internetowej www.nice.pl.

Serwis SportGniezno.pl jednym z patronów medialnych Ice Racing Polska

ICE Racing Team Polska/foto archiwum SportGniezno.pl
 




treść została wydrukowana ze strony
http://www.sportgniezno.pl/wiadomosc,Bilet_do_Sanoka_na_Mikolajki.html