Nowe koszulki i nowe umowy sponsorskie w Lechu

2017-07-03

Nowy sezon to w Kolejorzu także nowy komplet strojów meczowych. Od teraz drużyna Nenada Bjelicy w meczach przy Bułgarskiej będzie występować w sztandarowym zestawie projektowanym przez Nike dla swoich najsilniejszych reprezentacji narodowych. Istotnej modyfikacji uległa też koszulka wyjazdowa.

W sezonie 2017/2018 lechici będą występować w niebieskich koszulkach z granatowymi rękawkami. Warte uwagi jest to, że sponsorzy wyrazili zgodę na ekspozycję ich logotypów na trykotach w kolorach monochromatycznych, dzięki czemu stroje zyskują dodatkowy charakter.

Trophy III to nazwa koszulki meczowej Nike, w której występują między innymi zespoły narodowe Anglii, Brazylii, Holandii, Francji, Portugalii, czy Polski. Są wykonane z materiału Dri-FIT, który zapewnia suchość i wygodę. Kołnierzyk w kształcie litery „V” gwarantuje zawodnikom nieograniczone dopasowanie, a reglanowe rękawy pozwalają na swobodnych ruch ramion.

Drugi komplet strojów pozostaje biały (Nike Striker IV), jednak zyskał istotną modyfikację. Pośrodku trykotu pojawił się pionowy niebieski pas, który oddzielony jest logotypem Sponsora Strageticznego, Aforti Holding SA. Koszulka zyskała taki wygląd po tym, jak swoje prywatne projekty  zaprezentował na Twitterze jeden z kibiców.

- Bardzo fajnie jest mieć swój udział przy tworzeniu projektu koszulki i traktuję to jako zaszczyt. Będzie mi bardzo miło móc zobaczyć piłkarzy Kolejorza grających w meczach wyjazdowych w tych trykotach - mówi pochodzący ze Złotowa TDZN Designer.

 

Z koszulek zniknie jako główny logotyp STS. Z firmą tą Lech przedłużył jednak umowę na kolejne trzy lata i jej logo jako sponsora premium znajdzie się na spodenkach zawodników.

 

oprac. Radosław Kossakowski/foto lechpoznan.pl





treść została wydrukowana ze strony
http://www.sportgniezno.pl/wiadomosc,nowe-koszulki-i-nowe-umowy-sponsorskie-w-lechu.html