Obóz Piłkarski w Gdyni Akademia Piłkarska Niechanowo

2019-08-28

W sobotę (24.08.2019) zakończył się obóz w GDYNI , w którym wzięli udział zawodnicy Akademii Piłkarskiej Niechanowo. Celem zgrupowania oprócz treningów oraz szlifowania formy przed sezonem była zabawa i integracja.

Przez 9 dni chłopcy pracowali bardzo intensywnie,korzystając  z infrastruktury oferowanej przez Zespół Szkół w Gdyni Dąbrowa. Po śniadaniu doskonaliliśmy umiejętności techniczne oraz motoryczne na boisku pod balonem . Zaraz po nich odbywały się odprawy taktyczne, treningi mentalne, a także rozmowy indywidualne z zawodnikami. Po obiedzie przychodziła pora na drugi trening, tym razem na boisku ze sztuczną murawą. Następnie korzystaliśmy z Aquaparku , żeby się zrelaksować i odprężyć przed kolejnym dniem. Po kolacji nasi zawodnicy nie mogli narzekać na nudę, ponieważ odbywał się turniej w piłkę siatkową.

Podczas trwania obozu  rozegraliśmy  gry kontrolne z zespołami z Gdyni.
Po intensywnych treningach i meczach był czas na gry i zabawy. Chłopcy znakomicie się przy nich bawili i bliżej się poznali.
W ciągu tygodnia trenerom udało się wykonać pracę, na którą normalnie poświęciliby około 2 miesięcy .
Oczywiście zwiedziliśmy całe Trójmiasto  , kulminacyjnym momentem była wizyta na Westerplatte gdzie oddaliśmy hołd wszystkim  żołnierza którzy zginęli za naszą wolność.
Podczas zwiedzania spotykaliśmy dziesiątki ludzi którzy pytali skąd jesteśmy , że wyglądamy bardzo profesjonalnie .
To bardzo miłe słowa osób które widziały nas pierwszy raz w nowych dresach ,strojach, wycieczka z Japonii robiła nawet z nami sobie zdjęcia :P
Podróżowaliśmykoleją miejską , tramwajami , autobusami ZTM , trolejbusami łącznie po całym trójmieście zrobiliśmy prawie 450 kilometrów.
Chodziło o to by jak najwięcej zobaczyć .
Zwiedzaliśmy dwa stadiony piłkarskie , Stadion Miejski w Gdyni (ARKA GDYNIA) oraz stadion w Gdańsku ENERGA, muzeum Lechii Gdańsk .
Oczywiście nie zabrakło kąpieli w morzu i zabaw na plaży .
Reprezentowaliśmy Gminę Różaną godnie.
Najważniejsze że wszyscy wrócili do domu cali i zdrowi

Podziękowania kierujemy  najpierw dla rodziców za zaufanie za wsparcie .

Panu Bartłomiej Strzyżewski za ufundowanie biletów do Aquaparku oraz za zakup wody na treningi

Panu Adam Prusinowski za opłacenie polisy na obóz oraz za ufundowanie 2 apteczek .

Panu Robert Mopert za wsparcie finansowe

Królewska Banda psy rasy beagle FCI za ufundowanie skarpetek dla zawodników

Marek Olszewski za opiekę medyczną podczas obozu

Pani Grażyna Zielińska za przepyszne kanapki na drogę.

Dziękujemy wam za wasze wielkie serce ❤❤❤
Że jesteście z nami
Z całego serca
D Z I Ę K U J E M Y❤

Akademia Piłkarska Niechanowo + foto

treść została wydrukowana ze strony