Ruszają zapisy do Coca - Cola Cup 2014

2014-01-28

Warszawa, 28 stycznia 2014 r. – Dziś ruszają zapisy do 16. edycji turnieju Coca-Cola Cup, już po raz drugi rozgrywanego pod hasłem „Bądź aktywny, dołącz do gry”. W roku piłkarskich Mistrzostw Świata na zgłoszone szkoły gimnazjalne oraz ich uczniów, oprócz sportowych emocji, czeka szereg nagród.

Wśród nich wyjazd na brazylijski mundial oraz udział w obozie treningowym we Włoszech. Wszystkie szkoły uczestniczące w turnieju otrzymają także piłki z limitowanej mundialowej edycji.
Już dziś każde gimnazjum w kraju może zgłosić swoją drużynę do najstarszego i jednego z największych piłkarskich turniejów młodzieżowych w Polsce - Coca-Cola Cup. Na adres mailowy szkoły zostanie wysłana informacja o tym, jak należy zarejestrować zespół do udziału w turnieju. Zgłoszenia będą przyjmowane do 28 lutego 2014 roku. Każde gimnazjum może zgłosić po jednej reprezentacji żeńskiej i męskiej. Drużyny będą rywalizować na szczeblu regionalnym, wojewódzkim i w wielkim finale krajowym, który rozegrany zostanie w dniach 13-15 czerwca w Gdyni. Gościem specjalnym finałowej imprezy będzie Robert Lewandowski, który jako nastolatek zaczynał swoją karierę w rozgrywkach Coca-Cola Cup, a teraz już po raz czwarty – jako ambasador turnieju będzie dopingował młodych piłkarzy i zachęcał wszystkich do większego ruchu. Zwycięskie zespoły wyjadą na obóz treningowy do Włoch, gdzie będą miały okazję m.in. doskonalić swoje piłkarskie umiejętności pod okiem trenerów z Brazylii.


- Jest wiele powodów, dla których warto wziąć udział w tegorocznej edycji turnieju Coca-Cola Cup – mówi Marianna Klimczak, kierownik w Coca-Cola Poland Services, odpowiedzialna za organizację turnieju. -

 

Poza dużą dawką sportowych emocji, nowa edycja przyniesie wiele niespodzianek w iście brazylijskim stylu. Wszystkie zarejestrowane do turnieju szkoły otrzymają piłki z limitowanej mundialowej edycji, a zawodnicy oraz ich trenerzy dostaną „zestaw startowy” składający się z materiałów edukacyjnych i upominków od firmy Coca-Cola. Dodatkowo każdy z uczestników będzie mógł wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania jest tygodniowy obóz treningowy
w Brazylii wraz z możliwością obejrzenia na żywo meczu otwarcia Mistrzostw Świata w piłce nożnej. – dodaje.

 

W towarzyszącej rozgrywkom od kilku lat Strefie Aktywnego Życia tradycyjnie na wszystkich kibiców czekać będą atrakcje i konkursy o charakterze sportowo-edukacyjnym. Strefa Aktywnego Życia Coca-Cola Cup to element realizacji strategii firmy Coca-Cola, której jednym z głównych celów jest promocja aktywności fizycznej i zachęcanie ludzi do ruchu. Ambicją firmy jest zaktywizowanie do 2020 roku 100 milionów ludzi na całym świecie.

 

Patronat honorowy nad turniejem Coca-Cola Cup 2014 objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Partnerem merytorycznym programu jest Polskie Towarzystwo Dietetyki, natomiast partnerem technicznym, firma adidas.

 

Więcej informacji o turnieju można znaleźć na www.cocacolacup.pl oraz na oficjalnym profilu na Facebooku www.facebook.com/cocacolacuppolska

O ZAANGAŻOWANIU COCA-COLA W SPORT:
Coca-Cola już od ponad stu lat wspiera dyscypliny sportowe. Przez ten czas zaangażowała się w wiele różnorodnych międzynarodowych, krajowych i lokalnych imprez sportowych. Wspierała między innymi Igrzyska Olimpijskie, Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej i Lekkoatletyczne Mistrzostwa Świata. Poprzez swoje programy marketingowe i komunikacyjne Coca-Cola promuje wartości sportowe i podkreśla duże znaczenie aktywności fizycznej.

Coca-Cola wspiera Ruch Olimpijski od 1928 roku i jest najstarszym korporacyjnym partnerem Igrzysk. Cenimy sobie wartości, jakie przyświecają Ruchowi Olimpijskiemu, takie jak przyjaźń, dążenie do doskonałości i szacunek. Dlatego staramy się być odpowiedzialnym sponsorem i wykorzystywać nasze zaangażowanie w Olimpiadę do motywowania ludzi na całym świecie, aby zmienili swoje zachowania.

Coca-Cola od ponad 80 lat, a dokładniej od Mistrzostw Świata FIFA w Urugwaju w 1930 r., związana jest także z piłką nożną. Jest najstarszym partnerem korporacyjnym FIFA, z którą współpracuje od 1978r. Od 1988 roku Coca-Cola współpracuje też z UEFA jako Oficjalny Sponsor Mistrzostw Europy. Coca-Cola angażuje się w futbol na każdym poziomie - sponsoruje największe imprezy piłkarskie, jak Mistrzostwa Świata czy UEFA EUROTM, ale też realizuje w ponad 100 krajach liczne turnieje piłkarskie dla młodzieży, w tym Coca-Cola Cup.

Coca-Cola sponsoruje ponad 250 programów promujących sport i aktywność fizyczną w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce przykładami takich programów jest jeden z największych i najstarszych turniejów piłkarskich dla młodzieży Coca-Cola Cup, w którym do tej pory uczestniczyło prawie 640 tysięcy młodych ludzi oraz program Lider Animator, który nagradza finansowo najciekawsze projekty, mające na celu zachęcać lokalne społeczności, w tym młodzież do aktywnego życia. W ciągu dwóch edycji program wsparł 46 projektów z całej Polski na łączną wartość ponad 460 000 złotych, aktywując tym samym blisko
80 000 osób.

DODATKOWE INFORMACJE:
Coca-Cola Poland Services Sp. z o. o     
Anna Solarek - Starszy specjalista ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji
Tel. +48 22 579 68 35
E-mail: asolarek@coca-cola.com

 

Biuro Prasowe Coca-Cola Cup 2014
Aleksandra Marciniak, Havas Sports & Entertainment
Tel. +48 512 813 466, e-mail: aleksandra.marciniak@havas-se.com
Joanna Przychodzeń, Havas Sports & Entertainment
Tel. +48 662 279 166, e-mail: joanna.przychodzen@havas-se.com


 

 





treść została wydrukowana ze strony
http://www.sportgniezno.pl/wiadomosc,ruszaja-zapisy-do-coca-cola-cup-2014.html