STS pierwszą umowę z Lechem Poznań podpisał w kwietniu 2013 roku. Od tego czasu, firma jest obecna na koszulkach piłkarzy Kolejorza, bandach stałych oraz LED wokół murawy czy na telebimach. STS jest także pierwszą legalną firmą bukmacherską, która informuje o sponsorowaniu klubu w kampanii telewizyjnej. Spoty bukmachera z udziałem Piotra Reissa można od początku maja zobaczyć przy okazji transmisji wybranych wydarzeń sportowych na kanałach TV oraz w Internecie.
STS przez cały sezon prowadził także cieszące się dużym powodzeniem akcje skierowane do kibiców Lecha Poznań, w których do zdobycia były liczne nagrody związane z Kolejorzem, jak zaproszenia do Sky Box STS, bilety na mecze, koszulki meczowe z podpisami zawodników czy gadżety klubu. Sponsor strategiczny umożliwił również fanom obstawianie wyników spotkań w stacjonarnym punkcie przyjmowania zakładów obok INEA Stadionu, a w samym Poznaniu liczba punktów firmy wzrosła z pięciu do dziewięciu. Każdy z nich został wyposażony w elementy wystroju związane z Lechem Poznań, m.in. koszulki zespołu z podpisami zawodników.
Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy nie tylko ze względu na realizację zakładanych celów. Ważne jest dla nas także, że wspieramy polski sport, co wpisuje się w strategiczne działania podejmowane przez STS – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS - Podczas mijającego roku wiele się również od siebie nauczyliśmy. Wierzymy, że przełoży się to na jeszcze lepsze efekty w sezonie 2014/15. Liczymy, że kolejny rok współpracy będzie co najmniej tak dobry jak mijający, zarówno pod kątem biznesowym jak i sportowym. – dodaje Mateusz Juroszek.
W ramach nowej umowy logotyp STS będzie w dalszym ciągu na przedzie koszulek piłkarzy Lecha Poznań, a świadczenia dotyczące ekspozycji materiałów sponsora będą obejmować wybrane nośniki klubu. Obie strony będą także dalej współpracować w ramach działań w Internecie oraz przy projektach skierowanych do kibiców. Najbliższą taką akcją jest zbliżający się turniej piłkarski – STS Mundial (21 czerwca, Strefa Sportu INEA Stadionu), w którym kibice będą mogli zmierzyć się na boisku z pierwszą drużyną Lecha Poznań.
Cieszymy się, że przed nami kolejny rok współpracy ze sponsorem strategicznym. W ciągu ostatnich 12 miesięcy to była i nadal jest bardzo kompleksowa współpraca. STS korzysta bowiem nie tylko z przestrzeni reklamowych, wynajmuje loże i inne przestrzenie na INEA Stadionie, jak choćby Strefę Sportu. Wykorzystuje wizerunek drużyny, klubowe gadżety i pamiątki, czy koszulki meczowe- mówi Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.
To sprawia, że firma STS może realizować wiele celów z pomocą jednego podmiotu, jakim jest Lech Poznań. Poza tym nasza współpraca zadaje też kłam opiniom mówiącym, że sponsorując jedną drużynę można zrazić do siebie resztę kraju. Z nami u boku STS odnotowuje bardzo dobre wyniki w całej Polsce, a najlepszym przykładem tej współpracy może być choćby spot reklamowy, w którym bohaterem jest Piotr Reiss, żywa legenda Kolejorza - kończy Karol Klimczak.
Umowa będzie obowiązywać podczas wszystkich meczów rozgrywek krajowych (zarówno o mistrzostwo Polski i puchar Polski) oraz międzynarodowych (rozgrywki UEFA) do końca rundy wiosennej przyszłego sezonu.
Biuro Prasowe KKS Lech Poznań
Liczba komentarzy : 0